هر مجموعه ی سازمانی دارای کدهای اخلاقی متناسب با ساختار حرفه ای خود است که اخلاق حرفه ای نام دارد. اخلاق حرفه ای در تبلیغات به چگونگی به کارگیری اصول اخلاقی توسط رسانه ها می پردازد و تأثیر آن را بر دانش، بینش و روش رفتاری مخاطبان ارزیابی می کند و مبحث اخلاق اطلاع رسانی به مبحث استفاده یا عدم استفاده از اطلاعات می پردازد. هر پيام جمعي بر جامعه تأثير ميگذارد و باعـث رفتارهـاي جمعـي مـي شـود.در ادامه به اهمیت اخلاق حرفه ای در تبلیغات می پردازیم.


اخلاق اخلاق ,حرفه ,تبلیغات ,اخلاقی ,اخلاق حرفه ,کدهای اخلاقی منبع

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مخترعان رحمان و پیمان حسنی زاده آقای مسافر آنلاین Bitch Is ALONE ناب گیم | بزرگترین مرجع ویرایشات بازی ها خدمات کامپیوتری در تهرانپارس و شرق تهران پرو نیوز | اخبار پر حاشیه و داغ روز ایران تفریحات سالم دانلود اهنگ جدید |STR MUSIC وب بی کی فان