هر مجموعه ی سازمانی دارای کدهای اخلاقی متناسب با ساختار حرفه ای خود است که اخلاق حرفه ای نام دارد. اخلاق حرفه ای در تبلیغات به چگونگی به کارگیری اصول اخلاقی توسط رسانه ها می پردازد و تأثیر آن را بر دانش، بینش و روش رفتاری مخاطبان ارزیابی می کند و مبحث اخلاق اطلاع رسانی به مبحث استفاده یا عدم استفاده از اطلاعات می پردازد. هر پيام جمعي بر جامعه تأثير ميگذارد و باعـث رفتارهـاي جمعـي مـي شـود.در ادامه به اهمیت اخلاق حرفه ای در تبلیغات می پردازیم.


اخلاق اخلاق ,حرفه ,تبلیغات ,اخلاقی ,اخلاق حرفه ,کدهای اخلاقی منبع

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

nothinggg 3mu5ic بررسی و معرفی بهترین مودم های ADSL و VDSL هیئت فرهنگی، مذهبی، انقلابی شباب الحسن (علیه السلام) ایندیشا گنج رنج باشگاه خبرنگاران هك,سريال,انيميشن,فيلم,دانلود بازي كامپيوتر,جنوب گيمز,دانلود بازي اندرويد حرفهای خودمونی